Romantična i ženstvena modna jesen Roberta Severa

Već tradicionalno, kao uvod u novu modnu sezonu i prije početka jeseni poznati hrvatski brend donosi novu kolekciju pod imenom „NADA“. Ovu pret-a-porter kolekciju čini četrdeset odjevnih kombinacija koje su, kao i uvijek,  kompletirane nakitom i modnim detaljima u total look.

Osim fotografija, koje je i za ovu kolekciju snimio sam dizajner Robert Sever – ova kampanja donosi i video kampanju autora Luke Lajića te audio vokalnu izvedbu pjesme “Nada” Gabi Novak. Ovaj bezvremenski hit za ovu je prigodu otpjevala vokalistica Vlatka Hlišć. Cijela priča zaokružena je ilustracijama mladog dizajnera Frana Perkova.


Suvremeni i pristupačni vizuali

Kampanja nove kolekcije vrlo je suvremenih i pristupačnih vizuala. Brand tako još jednom nastavlja svoju stilsku priču u kojoj inzistira na suvremenom, ženstvenom i chic izričaju.

Profinjena, ženstvena, ležerna i chic odjeća stvorena je za prve jesenske dane. Prije svega svakodnevne odjeće za posao, kao i ostale dnevne potrebe.

~
Uvijek osluškujemo potrebe i želje naših klijentica i nastojimo im ugoditi kroz rad našeg brada. Najbitnije nam je da se u našim kreacijama žene osjećaju ženstveno, opušteno i sigurno u sebe. Ponosni smo što im to možemo omogućiti i ovom kolekcijom.

 Nastavno na stilski smjer branda- suvremenu odjeću s romantičnim i ženstvenim detaljima- izradili smo ovu kolekciju koja ženama, osim estetike pruža i tako bitan element udobnosti i ugode. Alii mogućnost da izgledaju profinjeno i chic tijekom cijelog dana. Odjeća koju stvaramo pogodna je za kombiniranja. Stoga je njena uloga prije svega praktična. Ovaj tip kolekcije idealan je za prijelazne dane kada želimo zadržati ljetnu ležernost, a pritom svoj dnevni look oplemeniti jesenskim bojama i tonovima.“ – ističe Robert Sever.


“Nastavljamo ideju suradnje s drugim kretivcima i hrvatskim brandovima. Stoga je ponovno selekcija torbi izrađenih makrame tehnikom rad branda “Knot why not”. 
Broševi i privjesci su ručno vezeni s motivima ženskih portreta. Za ovu su kolekciju stvoreni u suradnji s brandom “Šarena vrana”.

I ovu kampanju kao fotograf potpisuje sam dizajner Robert Sever. Make up potpisuje make up artistica Nika Žlof. Za produkciju snimanja zadužen je bio Slobodan Velicki. U ulozi zaštitnih lica nalaze Matja Čičak i Petra Mišić  iz agencije Talia models. Cjelokupni styling kampanje zaokružen je obućom iz “Högl” asortimana.


Sve kreacije dostupne su u Robert Sever Showroomu Vlaška 78.

Štitnjača.hr

O životu sa štitnjačom. O životu bez štitnjače. O šarenim i sivim danima. I svemu između toga.

WordPress Ads